01 listopadu 2006

Parabola :) a to ostatní



N
a začátek bych uved, že jsem čtvrtletku z matiky měli původně psát už někdy v pondělí, ale třída se pak dohodla a prosadila (thx 2 Pavlína E.), že se to přesune a tak se to přesunulo právě na zítřek. V mých plánech bylo, že se začnu učit nějak průběžně a to od pondělí (přece se s tím nebudu srát přes prázdiny!). Ale znáte to..."lenost je špatná věc" a tak se to nějak sešlo, že na to jdu až teď. V tuhle dobu vždycky zjišťuju, že sem se měl učit už na ty malý testy...
Když to vezmu z matematickýho hlediska a uvědomím si, že je teď asi 6, spát půjdu tak kolem 12, tak bych měl teoreticky asi 6 hodin času (12-6=6 to sem chytrej kluk :D). Ale, když to vezmu prakticky, tak právě teď píšu tenhle post + chci ještě upravit linky, musím se navečeřet, pobrouzdat net, vybrat si album k poslouchání a hlavně dnes dávaj Ligu mistrů. Takže realisticky mám asi 3 hodiny s fotbalem na jedno oko :/. Stejně budu rád za tu hodinu.
No nic, aspoň můžu bejt rád, že nepropadám, jako asi polovina třídy...
ikdyž se nadá říc, že mě moje výsledky z Ma uspokojují, to rozhodně ne...nastávala by otázka v čem je chyba, že? :)
Tak mi držte palce, jde se ponořit do tajů hyperboly, paraboly, kulové plochy a posloupností. A udělat si kafe xD
P.S. Zítra nebo někdy v době, která se může nazývat blízkou očekávejte raflexi kalby v misch maschi, recenzi cd Green Smatroll (thx 2 Matt), pozvánku na páteční akci Pragamuffin Vibes a mnoho dalšího...

Žádné komentáře: