27 listopadu 2006

Co se stalo a stane nové + start




V pátek se konala dobrá tresčí akce v centru, kde jsem si mimochodem nevědomky koupil první pivo za 35Kč, ale jinak v poho :) Atmosféra uvolněná, podium menší než obvyklé, lidi super a slyšeli jsem dokonce i toasting! Btw. zdravím skankující slečnu, Havana club a džamajské potítko :D
Po pětihodinovém spánku sem si dodělal letní brigádu na UK, kde jsem si mimojiné víc než je zdrávo procvičil vykání svým vrstevníkům:) docela divný...
Zbytek víkendu jsem pak strávil kupováním obleku na ples. Docela utrpení...ale apoň je už vyřízeno...
Oblek sem si kupoval hlavně na maturiťák, kterej koná tenhle v pátek v Lucerně od 7 hodin. Od 12 následuje afterparty na Lávce. Všichni jste zváni ;)
Na pátek už všichni pilně místo vyučování trénujem, tak se těšte! Máte na co!

Jen co se Vokokos rozpadli (spíš teda ještě předtím), se dalo dohromady uskupení Mr.Cocoman and The Solid Vybez. Přes jejich stránky můžete stahovat skvělé Promo 2006 a poprvé je vidět můžete 16. v Crosssu.
Tleskačovi vyšlo již třetí cd s názvem Na předměstí Bory.
V nejbližší době se dočkáme nového cd Indy a Wich - Hádej kdo (které mělo vyjít už před půlrokem a oficiálně už před týdnem).
Takže čekejte recenze a ty věci okolo.

Prozatimně jsem dodělal link bar vpravo, nově jsou zde zahraniční kapely. Nějakých uprav se ale ještě určitě dočkáme...
Při brouzdání jsem ojevil na stránkách polské Etny moje video z letního SázavaFestu a na Youtube najdete PASO rovněž odtamtud. Kompletní reupload všech koncertů čekejte brzy.

Jak je vidět, tak bych u toho blogování mohl asi vydržet, takže po zkušebním provozu jsou Supporter's View připraveny na vpuštění do světa.
Tak na začátek bych měl uvést o čem vlastně stránky budou. Chtěl bych se hlavně zaměřit na věci, o který se zajímám (viz. interests) nebo který mě zaujmou. Předpokládám, že asi z 50% půjde o hudbu (ragga, reggae, ska, rocksteady, dancehall...). Občas asi přidám i na nějaký zajímavý zážitky :), ale rozhodně nepůjde v první řadě o privátní blog. Čekejte tedy hlavně pozvánky na akce; recenze; zajímavý videa; názory na problémy; rozcestník linků atd.
V pravé části se nachází docela zajímavý linky. Pod příspěvky můžete vždycky přidat vlastní názor a to v comments.
Doufám, že se vám tady bude líbit a občas se sem podíváte, pže aktualizace na sebe nenechávají příliš dlouho čekat! Takže šiřte Supporter's View dál do světa!
Dík a mějte se fanfárově :D, Supporter

Žádné komentáře: