18 listopadu 2006

CDs: je jich hafo...






































V poslední se ke mně dostalo docela dost věcí, takže jenom stručně ;)

Green Smatroll - So This Night.
2.cd pražské ska-jazzové kapely zůstalo docela dost za mým očekáváním. Už při křestu se mi nový repertoár víc nezdál, než zdál. Je pravda, že na koncertech je to se ska-jazzem těžký... Ale cd ničím nenadchne, nepřekvapí, není to ska, není to jazz. K textům a zpěvu bych se radši ani nevyjadřoval. Skupina by se měla rozhodnout, kterou cestou se vydá. Jazzový úrovni jsou hodně vzdálení a lidi od ska čekají něco jinýho. 50%
Asian Dub Foundation - Tank, Enemy of the Enemy. Na začátku sem čekal podle názvu trochu víc dubu, takže probíhalo počáteční překvapení. Musel jsem se smířit, že se nejedná jenom o dub(tak proč ho mají v názvu?), ale o směsici různých žánrů. Nicméně na druhý poslech se mi hlavně Tank začlo hodně líbit. 80%
Desmond Dekker - Rude Boy Ska. Největší hity jednoho z nej ska umělců. 85%
The Skatalites - Ska Voovee. Kolik slov může začínat na ska? :) Přílivu Skatalites na mě bylo v poslední době nějak moc. 75%
Mig 21 - The Best of. Mig s největšími trháky. Zaujala mě předělávka Jaro, léto, podzim, zima - fak hoodně vtipný :D, teda jenom 1.polovina. Deska super, člověk se u toho zasměje, texty inteligentní a dobrá hudba, co víc si přát. Ale přeci jenom je to best of, vydaný po třech řadovkách vydaný hlavně kvůli zisku... 75%
La4 - El á pro. Singl toho třetího z Indy a Wich. V podstatě 2 písničky a jejich 2 remixy. Nic moc, čekal bych ještě alespoň jednu věc. La4 potvrdil svoji flow. Už se těším na novou desku Indyho a Wiche, která vyjde snad příští týden. 65%
SeeeD - Live. Bezkonkurenčně nejlepší deska postu. Přesně takhle se mají vydávat živáky - 21 tracků nabytých pozitivní energií. Kdyby někdo věděl o dvd tak jsem první zájemce ;) SeeeD to asi nejlepší dancehalloová kapela co znám. Má to šťávu, má to drive. Docela bych si někdy dal koncert, takže kdo jede do Berlína? 95%
Cocoman and Friends - Promo 2006. Tomuhle bych věnoval samostatnej post... 85%

Žádné komentáře: